Typowa Apanamowa jazda :D

Hejoszki!

Dzisiaj relacja z jazdy Agaty, Pauliny i Natalii. Poprosiłam Amelię, żeby  poprowadziła jazdę dziewczynom, a sama robiłam foty, żeby je tu wstawić :D

Najpierw rozstępowanie...

I zakłusowanie...

( tradycyjnie czegoś musi zabraknąć - nie mam zdjęcia Trawcia i Agaty :\ )

Agata na Trawersie poprowadziła na zwyczajne trzy drążki.



Teraz powyginamy wierzchowce w slalomie :P
Paulina i Bella pierwsze...



Teraz mała kopertka z kłusa.


I przyszła pora na galopik! Ustawiłam taką stacjonatę i Natalia na Grecie poprowadziły.

Agata jest na ciut wyższym poziomie niż reszta, dlatego Amela przytargała taką imitację wody i podłożyła pod przeszkodę :)


Jak Wam się podobają fotki?

Do napisania!

PS Umówiła się na jazdę nowa dziewczyna :D Piszcie jakiego konia jej dać. Musi być spokojny rumak, ale taki, który ją sprawdzi. Jeździ na lonży ;)

Komentarze

  1. Ojej dawno mnie tu nie było.^^ Widzę coraz lepsze zdjęcia. Cieszę się, że tak aktywnie prowadzisz bloga, chociaż czasem serio ciężko nadążyć. :P Klacz bashkir wygląda u ciebie bosko, aż chce się ją mieć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku czekałam na Ciebie ^^ Cieszę się, że jeszcze figurek nie zostawiłaś ;) Dziękuję pięknie za miłe słowa. A klacz bashkir faktycznie urocza.
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty