Powrót

Siemka!

Ktoś powrócił do Stajni Apanama! Kiedyś pisałam, że te dwie kobyły przez jakiś czas mieszkały u nas, ale je oddałam. Teraz, mimo, że wcale jakoś szczególnie tych moldów nie lubię, to teraz są przynajmniej u mnie w kolekcji :D

                                    ~ ~ ~

Jest to klacz i źrebię rasy mini shetty, teraz Dzikus będzie miał towarzystwo ;)

Ala przyprowadziła klaczkę, źrebiątko posłusznie dreptało za mamą ;D

Stella, bo tak nazwaliśmy klacz, jest kucykiem bardzo spokojnym w obejściu. Zresztą, jak widać na zdjęciu poniżej, mogłaby stać w miejscu w nieskończoność.

Źrebaczek ma takie zwyczajne imię - Misia. Taki z niej misiaczek :) Albo raczej, prosiaczek :') Jego kopytka przypominają raciczki, też macie takie wrażenie?


Ostatni raz zdjęcie rodzinki w komplecie :)

Po sesji Ala odprowadziła Dzikusa, a klaczki zostały na padoku. 

Jakie Wy macie zdanie na temat tych moldów? Ja daję im obu 7\10.

Do następnego posta!

Komentarze

  1. Ja kucynkę mam i bardzo ją lubię, a źrebaczka chciałabym zdobyć żeby rodzinka była w komplecie ;)
    Lubię takie grubaski jak ta klaczka
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie klacz ma króciutkie nóżki w porównaniu do reszty ciała, ale też lubię takie grubaski. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty