Wreszcie ruszyłam :D

Hej!

Tak jak w tytule, wreszcie ruszyłam! Z robieniem akcesorii na modele, oczywiście :)  Pierwszą prezentowaną rzeczą jest kantarek na moją Melodyjkę. Wykonany był z różowego filcu (tak to jest, człowiek różne rzeczy wymyśla, jak mu brak materiałów ;))

Do tego zorientowałam się jaki niszczyciel i gubiciel ze mnie :P  Dacie wiarę, że miałam cztery komplety siodeł i ogłowii Schleich, zostały mi trzy siodła i dwa ogłowia?! Jedno mi się rozerwało, jedno zgubiłam razem z siodłem :\ Posiadałam też dwa własnoręczne ogłowia, które mi się porozrywały, ale tu winę zwalę na słabe materiały (nie, wcale nie chodzi o to, że słabo robię akcesoria, nieeee xP)

Kantar jest regulowany na potylicy i zapinany na haczyk przy ganaszu. Tak zresztą będą wyglądać raczej wszystkie moje kantarki.


Metalowe okucia robiłam z spinacza biurowego. Jedno wyszło niestety wręcz na pół pyska :\


Jak Wam się podoba?

Co do innych akcesorii, na razie nie mam skóry, a szkoda bo mam teraz motywację do robienia siodełek, a jak tą skórę będę miała, to już najprawdopodobniej nie będzie mi się chciało :P  Chcę też zabrać się za uwiąz do powyższego kantara, ale muszę jeszcze kupić mulinę.

                                  ~ ~ ~

Do tego zabrałam się za customa, będzie to konik noname, jeszcze nie jestem na tyle dobra, żeby malować np. Schleichy.
Tak on na razie wygląda :P  Największą pięknością to on nie jest ;)  Jaką maść by mu dać? Albo raczej spróbować.

                                   ~ ~ ~

Możliwe, podkreślam, możliwe jest też, że do Apanamy zawitają dwie nowe kobyły. Ale nic jeszcze nie wiem na pewno ;)

Tutaj kilka fotek z padoku naszych konisk :D
Ballada i Nutella

Zoja i Miś
 Dwa źrebaki najczęściej spędzają czas na wspólnym dokazywaniu ;)
Nutelka i Misiek

Greta i Kronos
 Agata na chwilę dosiadła Błyskotki na pastwisku.
Agata i Błyskotka

A tutaj Specyk postanowił poprzeszkadzać przy pstrykaniu fotek ;D

Do napisania!

Komentarze

  1. Całkiem ładny kantarek, tylko zapina się z drugiej strony 😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że coś pokręcę :\ Ale na pewno to nie pierwszy, nie ostatni kantar, także będę mogła jeszcze coś poprawić.
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń
  2. Widać, że dopiero zaczynasz przygodę z akcesoriami i są całkiem ok. Trzymam kciuki za następne prace <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne okucia! Kantarek też całkiem fajny, arabce pasuje ta kolorystyka ;).
    Pozdrawiam, Kava.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że wyszły zbyt wielkie, ale cóż ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ćwicz dalej, a na pewno dojdziesz daleko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty